Friday, i'm in love!


sista lektionen nu, organisation & ledarskap it is. Mentorstid lite fort för diskussion om student osv, sen bär det av hemåt för lite dusch och fix, afterwork och bowling på schemat efter det alltså! Mellanlandning med lite förfestande hos mig med tjejerna för att sedan ta oss mot palace där vi håller till i kväll, klassfest och halva priset, goooood!

För övrigt vaknade jag ju med körkort idag, känns för jäkla bra måste jag säga! Vuxen liksom. Nu saknas bara en bil.. Förhoppningsvis kommer den snart, eller hur pappi? :D

tänkte försöka hinna förbi och sola lite nu innan jag ska hem med..
frågan är vad det blir för klänning i kväll med..min lilla svarta från thailand kanske..eller så blir det min turkosa från Fröken Söt kanske..någon sådan klänning lutar det åt.

Ha en trevlig kväll, ses på Palace!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback