hemresa från malmö

sitter på tåget på väg hem nu med min pojke :) underbart bra helg har vi haft, började med en utgång i fredags, var först på Moosehead, uteservering, lite sommarkänsla så, mycket mysigt :) Var sedan på Hipp, trevligt ställe med rätt mycket folk, tydligen en av sveriges bästa house dj:s spelade också och musiken kunde man nog inte klaga på ;) blev dock rätt trött fort efter resan o allt så vi gick hem relativt tidigt ändå. Lördagen började rätt segt, tog det lugnt länge för att sedan bowla och umgås med eddies familj. På kvällen blev det att fira eddies kompis som fyllde år i någon lokal, eddie lärde för övrigt mig att dansa salsa, jätte roligt, var dock inte lika bra sm honom..haha! och sedan tog vi oss till stan och skulle till ett ställe med sjukt mycket folk och nån hiphop-artist som skulle spela, vet dock inte vem han var riktigt, iallafall så orkade vi inte den långa kön så vi gick hemåt och tog det lugnt i stället hyffsat tidigt. I dag var jag på det nya köpcentret som öppnat vid Värnhem i Malmö, sjuk stort och mycket kul att se, köpte dock inget..hittade bara några fina skor och en klänning..men måste nog spara lite pengar nu faktiskt :) Eddies syster Kattya var med mig där, gulligt! kul att lära känna henne var det allt. Sova gott hos eddie om ca, en halvtimme då vi är hemma, upp tidigt till skolan imon igen, känns lite sådär..I veckan väntar en svenskauppsats och ett organisation/ledarskap-prov annars är det rätt lugnt..Godnatt! Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback