KÖRKORT!

idag var det alltså min tur! äntligen körkortet avklarat :) 19 mars, underbart bra dag på alla sätt! TACK så hemskt mycket till alla som grattat, och tack för fina blommor och den söta bilen, familjen!
Annars har jag mestadels njutit av det fina vädret, sällskapet i form av min pojke som jag inte sett på tre dagar, underbart att ses igen, och självklart körkortet, det kommer jag att leva länge på ;)

Nu blir det middag med familjen, senare troligtvis eddie, ska skjutsa runt lite på mammi och syster med, ska bli kul!
Imorn kväll blir det ut och fira med tjejerna i klassen, förhoppningsvis lite killar som hänger med till palace med..haha, ska ha klassdag med afterwork, mat och dricka på Pipes och bowling/ utgång på det! SÅ kul!

puss på er!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback