kvällens tankar


helt slut. och då menar jag verkligen heeeelt sluuuut. Dagen har ganska bra tagit kol på mig, hyffsat lätt skoldag med mycket tjejsnack under projektarbete och lunchen, studenten, balen, utgången igår, framtiden och pluggandet....finns en hel del att snacka om och fundera över just nu för oss alla som går sista året antar jag...om inte mest för min del som inte har en aning om nånting alls, som tur är började jag fundera lite mer i förrgår och så även idag, tror nämnligen att jag kommit på vad jag vill studera och jobba med förhoppningsvis också, i framtiden nån gång.

Något med Reklam/ PR, marknadsföring, juridik, journalistik, media, kan väl inte vara så svårt att hitta?! :s haha.. PR-assistent, modechef på ett magasin, modeassistent, skribent för ett underbart bra magasin..listan kan göras rätt lång..

Dagen har alltså gjort mig riktigt trött, först ingen lunch i skolan då den var sjukt äcklig idag, tyvärr, måste erkänna. Sedan stan hela långa eftermiddagen med syster, lönen kom i går och stan med syster resulterar såklart i en del shopping..
det blev tillslut, efter mycket eftertänksamhet efter vad som borde köpas nu på en gång och vad som kan prioriteras bort,

en kjol jag testat innan nån gång från bikbok, halva priset, svart skinnliknande latexkjol, figursydd, mums på den!
en brun skinnjacka, även den halva priset då HM hade 50 % på jacksortimentet, underbart bra för min och systers del!
en offwhite volang/spets kjol på HM, den också, skitsöt nu till svart, o bara ben i sommar!
en dalablå stickad kofta från Gina tricot, testat den tidigare och nu blev den min för endast 99 :- weeoo! så nöjd!

nu laddar jag hem musik inför imorn, malmöresan! ser verkligen fram emot det, ska bli kul! packa blir det först imorn förmiddag, endast en lektion under morgondagen, skönt.

sov gott!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback