Ledig dag!


Onsdag, resursdag för min och många andras del idag! sjukt skönt och verkligen efterlängtat, så mycket roligare med bara fyra dagar i skolveckan :) närmare Fredagen nu med dessutom som ska bli GREAT hos filippan med middag och tjejfest med utgång till bistro med alex moreno som DJ efter det! Ska bli en toppenkväll! Och jag har redan fixat min klänning tills dess också, känns riktigt bra! Shoppas förresten loss en hel del förra veckan då det efterlängtade studiebidraget ramlade in på mitt konto, pengarna gick åt direkt nästan alltihopa men det behövdes verkligen, endast nödvändiga saker också dessutom!
lite småplock till hår och hud på Åhlens, en himmelsblå tröja från Vila, en ljusrosa kofta från Gina, där också klänningen som jag ska ha på Fredag (svart/vit/beige fodralklänning) låter riktigt tråkigt men den är SKITSNYGG på! Ett linne från Monki blev det också, då de öppnade här i Kalmar i förra veckan! Rätt liten butik men en del kul hade dem ändå :) skoj!

I dag har jag pluggat inför internationell ekonomi prov imorn. Annars tagit det lugnt, städat HELA mitt rum vilket tog ett tag, städat i ordning o garderoben, hämtat tvätt osv..jag och linis tog en sväng med bilen till stan dessutom för lite godis!

Fick mig en jättesnygg jacka i förra veckan av eddie, tror jag inte jag sagt nej.. Kornblå, lite trenchcoat- liknande med skärp i midjan och detaljer, från Gina tricot! så sött av honom, känner mig alltid lika dum när jag tar emot saker och vet med mig själv att jag inte alls köper saker tillbaks liksom..Tack i alla fall älskling!

Nu ska jag lägga mig, kankse ett litet projket på G som jag diskuterat lite nu ikväll.. hade vart skojs! återkommer. Natti!
Matilda


Kommentarer
Postat av: Jonas

Mycket trevlig blogg. Sjyst design! Kan tipsa om Kalmars nya nöjessajt, www.vibbkalmar.se :)

2009-03-06 @ 22:28:59
URL: http://www.vibbkalmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback