Ny klänning från Gina tricot!


Fick förresten en jättesöt klänning av mammi från Gina Tricot i eftermiddags, hon hittade ingenting till sig själv och gick därför till Gina och köpte oss varsin klänning inför sommaren. Sötaste mammi! Så glad jag blev, nu kan jag berätta att jag absolut inteeee behöver klänningar på ett jäkla bra tag framöver då jag har MASSOR, inte kjolar heller för den delen som jag också fått av mamma och köpt själv, två stycken innan helgen nu. Utgångs-kläder har jag verkligen gott om nu, framförallt inför sommaren! Även denna klänning sparas till sommaren, ljusrosa, spets, tyll och lite rosettliknande upptill över bysten. SKITSÖT och verkligen tilda-stil. Fanns visst i vitt med, absolut en fin studentklänning men tråkigt att den är från Gina bara, då säkert flera andra kommer att ha den på studenten med. Roligare med en som man kan känna sig lite speciell i och som man är ensam om då det finns 300 andra tjejer som springer runt i vita klänningar och samma mössa. Haha! Tur för mig som hittade en söt liten spets och tyll-liknande sak på Smyckesskrinet i Borgholm för ett par veckor sedan då, den har endast varit med på en visning och finns bara i ett exemplar. MUMS! Jag ska vara solbränd, ha gått upp ett par kilo och ha skaffat en bra bit längre mörkbrunt hår, då kommer jag att känna mig nästintill perfekt. Studenten, Sudent - 09, sjukt vad det närmar sig!!! iih.

Godnatt var det ja!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback