planer inför framtiden

Blivit mycket snack om vad man ska söka till i höst/vår (högskolan).. det börjar ju bli dags att göra det nu. Det är så mycket som spelar in liksom, vart man vill bo - det beror ju förstås på var man har råd att bo och var de finns boende ngnstans, vilket program man vill gå - det beror ju på vad man vill jobba med i framtiden, samt om man som i mitt och systers fall har en pojkvän - så vill man ju gärna ta hänsyn till denne och följa dennes planer i viss mån. Inte lätt att få ihop allt inte... men ska försöka på bästa sätt, har trots allt hittat ett program som tilltalar mig nu och som jag troligtvis ska söka, så får man helt enkelt ta ställning till hur man ska göra då man vet ifall man kommit in eller ej. Nu är de bara plugga järnet de sista månaderna för snart tar vi studenten! :D 

Nu blir de lite filande på mitt tal om vikt & skönhetsideal som jag ska hålla imon, spännande hmm.. vi får se ;)

Ha en god kväll!
Paulina

Kommentarer
Postat av: eddie

bra val av ämne :D

2009-03-25 @ 10:41:13
URL: http://onemillion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback