spring is here

godkväll=)
vill börja med att gratulera min kära syster som tagit körkort idag, äntligen din tur, sån duktig är duuu <3
jaaa nu måste vi väl ändå kunna påstå att våren är här, ingen mer snö nu tack!
ledig från skolan idag för att arbeta med projektarbetet, så det blev en busstur till öland tsm med emma för att spendera dagen hos Michaela. Målat vägg och logotype inför UF-mässan och det känns verkligen som att de kan bli riktigt kul nu, trots att vi inte lyckats tillverka vår produkt - och därmed inte har ngt att sälja på själva mässdagen.

nu är de snart läggdags för mig, tänkte bara ta en snabbtitt och googla runt lite i hopp om att hitta något att ha på mig imon kväll då det blir förFEST hos sandy, för att sedan dra vidare till palace och FESTa vidare, hoppas på en superkväll med mina tjejor :)
 

Nu återstår de bara för mig att önska er en god natt, och vi hörs imon!

/Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback