Sunny weather it is


Vaknde upp alldelles för trött för att gå på matten idag, jag och syster hoppade därför den för lite extra sömn, jag tillsammans med min älskling, underbart bra :) Min vecka har än så länge bestått av mest pluggande och ledighet igår, riktigt skönt! har kört en hel del bil dessutom, känns riktigt befriande att bara kunna bege sig i väg sådär, haha, kul är det!

Min onsdag ser ut på följande sätt..

♥ Skola, redovisning/beskattningsprov, matlagning till halv fem..höjdpunkten blir våffla - våffeldagen i dag fott folk!
♥ Plugg inför internationell-uppgift tills imorn, Entreprenörskap och där med - ODD MOLLY! underbar uppgift, skoj!
♥ Kanske kanske kanske, utgång ikväll? var ett tag sen en onsdagsutgång nu..

resten av veckan blir det bland annat fika imorn för att fira lönen idag med pappa, stan för lite shopping med syster, evigheter sedan..Packa lite inför Malmöresa på Fredag med Eddie, ska hälsa på hans familj, njuta av ledighet och komma bort lite från kalmar, fira hans lillasyster och kompis som fyller år. Kul ska det bli!

Solig väder i dag jaa, lite för kallt bara, som issan så väl har nämnt..haha! Hoppas annars på att våren är på väg väldigt snart, känns ändå lite så, synd bara att snön kom i går igen, uscha.

Jag har för övrigt på mig svarta mönstrade strumpbyxor från H&M, vita tygskor från Dinsko, Svart kjol med detaljer från Monki, Nitskärp från Cubus, Svart spetsbody från Gina tricot, vitt linne över den från HM och en lila lute kofta över också därifrån. Så nu vet ni det! ha en underbart bra dag, Våfflor, Löning och Sol!

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback